Smakelijk bedankt door een tevreden klant

Wanneer wij ons werk doen, letten wij op alle details, ook als dit eigenlijk niet onder onze directe verantwoording valt, want wij willen dat de klant tevreden is en dat wij trots kunnen zijn op het geleverde product.

 

Recent werd er drukwerk afgeleverd waar grote tijdsdruk achter zat, want het boek moest op tijd klaar zijn voor een officiële uitreiking. Tijdens het proces viel ons oog op een drukfout. Gelukkig konden wij dit tijdig aan de klant melden, die op zijn beurt gepaste actie kon ondernemen. Vervolgens heeft de drukker meteen diezelfde nacht de betreffende katernen opnieuw gedrukt, zodat wij deze de volgende dag opnieuw konden vouwen en door konden gaan met de productie. Door het snelle handelen van beide partijen, konden wij aan het einde van het proces de klant op tijd voorzien van zijn boeken.

 

Wij werken altijd fijn samen met drukkerij de Groot en het is mooi als je elkaar kunt helpen bij het leveren van kwaliteit. De drukker waardeerde onze oplettendheid enorm en bedankte ons door een enorme Spakenburgse spekkoek cadeau te doen waarvan wij smakelijk hebben genoten bij de koffie.

 

 

Deel dit bericht:

Laatste berichten

Wij blijven altijd onze kwaliteit verbeteren

Lees meer

Efficiënt geïnvesteerd in ‘ijzer’

Lees meer